Dziki są jednymi z wielu ro
Dzik

Doświadczenie za dzika

dzajów dzikich zwierząt zamieszukących tereny gry. Z uwagi na ich agresywną nature są uważane za bardzo niebezpieczne. Wiele spotkań z dzikami, przez nieprzygotowanych do tego nowych graczy skończyło się śmiercią i utratą postaci. Dziki są w stanie niszczyć drewniane ogrodzenia, ogniska, łódki, i wszelkie inne drewniane przeszkody, (wyjątkiem jest palisada, domki, piecyki). Mimo że silne, dziki są jednak wolne, ich prędkość maksymalna jest niewiele mniejsza od prędkości biegu człowieka. Dzik to jedno z trzech zwierząt które jest w stanie zabić człowieka (drugim jest Niedźwiedź a trzecim jeleń).

Podstawowe Informacje.Edytuj

Ilość życia dzika obliczana jest za pomocą formuły (Level*40)
Ilość otrzymanego za zabicie doświadczenia obliczane jest za pomocą formuły (Level*60)Z zabitego dzika otrzymujemy skórę, 4x wnętrzności, 8x mięso z dzika, 4x kości, 1-2x kły
Taktyka na dzika.
Nawet początkujący myśliwy może zabić taką bestię oczywiście w dwóch graczy działało by to sprawniej i lepiej
Dwóch graczy
Najlepiej gdy znajdą dzika przy wodzie, jeden wtedy odciąga jego uwagę sprowadza go na płyciznę a sam wsiada do łodki.Drugi blokuje go z tyłu tabliczkami by zwierzę nie mogło uciec,gdy te czynności są wykonane wystarczy tylko czekać aż nasza postać wyceluje do niego z procy/łuku.
Jeden gracz
Jeden gracz musi wydać troszeczkę więcej na mms(czyt.markmanship) i wbić jeden punkt w unarmed combat.Zaczynamy odciągamy go na płyciznę(najlepiej nie mieć zadużo perc)najpierw musimy strzelić kamieną strzała a dopiero potem kościaną w procy strzelamy aż ucieka.Gdy rozpocznie już tą czynność biegniemy za nim i udeżamy punch za każdym razem trafimy ;)
Życzę udanych łowów!

Więcej z Fandomu